dianaopsabbatical.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je ongeveer waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Diana

Reacties

Reacties

Laura

Tuuuuuurlijk wil ik alles weten van je reis dus ik heb mezelf aangemeld op je mailing list :-)

Een heeeeeeele goede reis en dat je er volop van geniet!
X zus

Arjan

En uiteraard wil ik ook op de hoogte blijven.

Veel plezier daar.

Paul

Kon er vorige week niet bij zijn om je uit te zwaaien, komende zondag zin in een afscheidsborrel?

Diana

Lijkt me gezellig oompjes! Zondagmiddag bij oma afgesproken met Hennie dus we kunnen elkaar dan nog even zien?

Angelita

Lieve Diana, heeeeel veel plezier! En ik ga je blog zeer zeker bijhouden!!! Ga je missen xxxxx Liefs, Angelita

Yvon

lieverd, veel plezier! Pas goed op jezelf!!!! lieve groeten en kussenXXXX

rienus

Heel veel plezier en we zullen je hier missen.

Mohammed ( Geerlings&Hofstede )

Beste Diana heel veel geluk en plezier toegewenst. Moge het de mooiste tijd van je leven worden.

marsan

heel veel plezier schatje ...we blijven je volgen,,,,en doe Aub, voorzichtig,,,,we houden van je,, dikke kus van ons/

Gert

Ik neem aan dat er wel op tijd wordt leeggemeld tussen door? ;-)

mams

Fijn dat je goed bent aangekomen en dat je je ook meteen weer thuis voelt in Afrika.
Hoop dat je voet ook weer meewerkt
XXX

Errol

Cool zo een waanzinnige reis, geniet met volle teugen. Het is nu wachten op de verslagen en foto's.

Linda

Een heel fijne tijd gewenst en geniet er volop van!

kees

Fijne reisplezier achter buurvrouw. Geniet van je reis. Veel geluk en xxx

Nadia

heel veel plezier en geniet er van. Ik ben benieuwd naar de foto's XXXXXXmiss you

marcel

Hehe eindelijk heb ik het gevonden onder het motto beter laat dan nooit wees voorzichtig en denk aan mij grt marcel

Francien

Hoi Diana,
Leuk dat Annelies mij dit doorstuurd, wat een avontuur
zeg,als ik kind nog kraai had zou ik graag deelgenoot
worden.Het belangrijkste is dat je daar kinderen blij kan
maken en een stukje geluk kan bieden.
Heel veel succes, lieve groeten van Francien

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel4Change